Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

ny dag i mitt liv

Av Johanna - 17 januari 2013 17:17

En ny har kommit och jag mår sådär, har kännt mig väldigt orolig och nere idag. Behöver min älsklings närhet nu, men vill tvinga honom till något son han själv inte vill. Som tex det som finns i min mage just nu. Är inte så långt gånget men vill inte att han ska känna sig tvingad till att vilja behålla barnet. Jag älskar min pojkvän så otroligt mycket, och hanhan ser att han kommer att finnas vid min sida helatiden. Har en son sendan tidigare som jag fick lov att gå egenom allt helt själv.. Vill verkligen inte göra det en gång till... Nej han tvivlat inte ang barnet, utan det är mina hormoner som spökar, tänker tillbaka på allt jag gått igenom tidigare bara...

 
 
Ingen bild

ulliz

17 januari 2013 17:41

Kul att du skaffat blogg du med, ska bli kul att följa.
Inge kul att läsa att du nere just nu. Har Hans börjat tvivla på att behålla det?
Förstår att du inte vill gå igenom samma sak ännu en gång. Jobbigt nog som det är nu ju.
Hoppas du får allt stöd du behöver av familj, släkt och vänner.
Styrkekram till dig

Johanna

17 januari 2013 22:25

Hej hej jo jag försöker, nej hans har inte ångrat sig, är som sagt mina hormoner som spökar, han vill inget annat än att leva sitt liv med mig. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 18 januari 2013 20:34

japp som ni säkert listat ut nu så är jag gravid i v 6 allt har gått bra såhär långt, men ska inte ta ut all lycka i förtid då vad som hellst kan hända innan v 12, allt känns så himla bra och jag älskar min pojkvän över allt annat, ja nästan iaf min ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards